Po najetí pár desítek kilometrů se pod motorem objevila skvrna. První podezření padlo samozřejmě na olej, avšak po hmatovém a čichovém rozboru fleku bylo jasné, že se jedná o benzín. Z nádrže tedy unikalo palivo. Po odstrojení motocyklu a sundání nádrže nastalo zděšení v podobě červeného silikonu napatlaného kolem obou držáků nádže v její zadní části, kde se upíná přes silenbloky k rámu. Silikon držel dobře dokud jsem svou mladickou nerozvážností krátce po koupi nenahradil chybějící šrouby silenbloku jednou dlouhou závitovou tyčkou a tímto při dotahování ohnul držáky k sobě, což mělo za následek odchlípnutí silikonu a spuštění časované bomby.
Po všemožných letovacích a jiných pokusech o zalepení netěsností jsem koupil dvousložkový tmel Magnum - GAS TANK REPAIR. Prodává se za cenu kolem stokoruny. Z dodaného válečku se odebere dostatečné množství tmelu a v rukou se důkladně promísí obě složky, až vznikne šedá hmota podobná plastelíně. Tato se nanese na důkladně očištěný a odmastěný povrch a vlhkým prstem se přilačí na plech a na okrajích se orzetře dozracena aby se co možná nejvíc spojila s plechem. Po zatvrdnutí (nejlépe nechat přes noc) se tato hmota dá brousit, chová se téměř jako kov, tedy není problém na závěr zahladit smirkovým papírem a nanést barvu.
Tento tmel se mi osvědčil a mohu ho doporučit. Nádrž se musí připevnit přes originální silenbloky, aby nedošlo k ohnutí držáků a popraskání již ztvrdutého tmelu. Není to sice nejlepší možné řešení tekoucí nádrže, ale zatím to funguje a předpokládám že to vydrží více než patlanina se silikonem od minulého majitele.